Produsele comercializate pe site-ul BVSHOP.RO beneficiază de garanție potrivit art. 4 - pct. 1 lit. e din OUG 34/2014 și art. 5-18 din Legea nr. 449/2003, dacă acestea nu constituie produse perisabile.
Clienții care nu sunt multumiți de produs îl pot returna și/sau pot alege un alt produs în limita contravalorii produsului returnat, cu respectarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Costurile de returnare sunt suportate de noi. Clienții BVSHOP.RO pot returna produsele cumpărate în termen de maxim 14 zile de la primire.
OUG 34/2014 Art. 9. - (1): condițiile și modalitățile de exercitare a dreptului de denunțare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în prezenta ordonanță, sub forma clauzei următoare: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fară penalități și fară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului său, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului".
OUG 34/2014 Art. 14. - (1): "Consumatorul returnează produsele fară întârziere nejustificata și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat comerciantului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 14 zile."
OUG 34/2014 Art. 14. - (3): Clientul este direct responsabil de diminuarea valorii produselor, ce rezultă din manipularea sau utilizarea acestora pe toată perioada în care s-au aflat în posesia sa, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarii produselor.
OUG 34/2014 Art. 16. - (e): Exceptări de la dreptul de retragere: "furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;"
*Produsele de igienă personală (ex.: periuță de dinți) se pot returna doar dacă nu au fost folosite (trebuie sa fie sigilate).
Dacă ai primit produsul incomplet sau neconform, este necesar să ne semnalezi acest lucru în maxim 48 de ore de la primirea comenzii. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Conform legislației în vigoare, politica de retur a produselor se aplică doar pentru achizițiile făcute de persoane fizice.
Mai multe detalii despre OUG 34/2014 regăsiți aici.
Cererea de retur se face din "Contul meu", secțiunea "Comenzile mele" - se alege comanda pentru care se dorește retur total sau parțial prin apăsarea butonului "Detalii comandă", se bifează căsuța din dreptul produsului pe care doriți să îl returnați, apoi apoi apăsați butonul "Solicită returnare".
Dacă ați efectuat comanda fară un cont de client, puteți cere returnarea produselor din pagina de Contact, astfel: Selectați în prima căsuță "Returnare produse", completați datele cerute, iar în secțiunea "Mesaj" este necesar să ne comunicați ID-ul (numărul) și data comenzii și produsul/produsele pe care doriți să le returnați.
Pentru informații suplimentare legate de returnarea produselor, ne puteți contacta folosind oricare din metodele de contact afișate in pagina de Contact (bvshop.ro), sau prin formularul de contact de pe pagina Contact (bvshop.ro) de Luni pana Vineri, în intervalul 0900 - 1700.